tisdag 8 november 2011

Distriktssamling 2008 (F92 & F93)

I min jakt häromdagen efter bilder för att illustrera knä-övningar snubblade jag över några gamla bilder som jag både hade glömt och som nog tidigare inte publicerats. (Det har nog hittills varit ett klokt val eftersom det inte är några fotografiska höjdare.) Men vad tusan, jag tyckte att det var lite kul att titta på dem så här några år efteråt så här kommer de till allmän beskådan!


Bilderna är från en distriktssamling uppe på Kjula-fältet (Eskilstuna) där både flickor födda 1992 och 1993 hade samling en snöfri men absolut svinkall dag den 16:e mars 2008.


Erica Ödbro (Hargs BK) i bakgrunden och Magnus "Munken" Karlsson i förgrunden (huvudtränare t.o.m. i år för Eskilstuna United DFF i Söderettan.)


Två tjejer från Oxelösunds IK och jag tror att det är Lina Hasselberg och Isabella Lordell.


Fler 93:or och först i ledet står Amanda Lauritzen (OIK.) Sist i ledet står Malin Gustafsson, Stigtomta IF.


92:orna leddes av Carla Swenson (på SISU till vardags.)


Längst till vänster ser vi Lisa Karlsson som numera återfinns i IK Tun.


Bland dessa 92:or ser vi t.ex. Tove Sollfors (IK Tun), Amanda Tellström (IFK Nyköping) och Frida Nilsson (Hargs BK.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar