måndag 26 december 2011

Mellan helgerna

Jag ser på de sökningar som gjorts på bloggen att det har ägnats en del tid åt att läsa gammalt bloggmaterial under jul-ledigheten. Och det är väl bara att tacka och ta emot för de återkommande besöken när julmaten ska smältas! (Eller är det de som är rädda för tomten som smugit undan en stund för bloggläsning?)


Vad händer annars då? Med lite pysslande och fixande hoppas jag komma iväg under tisdagen till Sporthallen och City Gross Cupen. Men det blir inte från första omgången. Kanske, kanske kan det bli några bilder (jag har nog inte fotat i Sporthallen ännu och det sägs vara lite mörkt och eländigt, förstås.)


Jag känner också att det börjar vara dags att sätta sig ner med spåkulan och göra en tidig förutsägelse om hur fotbollsåret 2012 kan te sig. Det är att sticka ut hakan, jag vet, men då får ni något att hacka på när det visar sig att jag hade fel. En text kommer, men den kanske handlar mer om utveckling, avveckling och ansvar. Ni får väl se vad det blir. (Vilken teaser eller om ni hellre vill kalla det cliffhanger!)


Jag har också några rader att skriva om vad gäller spelar-rörelser. Jag har bl.a. inte nämnt något om IK Tun:s nytillkomna spelare. Och Bissorna fick ju förstärkning dagarna innan jul (som ni kan se under tisdagens inomhus-cup.)



Redo för nya uppdrag!


Ha en riktigt god fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar