fredag 16 november 2012

Det var inte mitt fel!

Det har visat sig att jag inte alltid kan skylla på domaren. Även om det har känts som en fullt godtagbar ursäkt allt som oftast.


Värmbolsspelare i full aktion på Backavallen 28/4 12. Precis där bakom.

Jag måste vidga mina ursäkter till en större krets. Det är ju även spelarnas fel!


Stilstudie av Ålberga GIF:s målvakt 14/8 -12. Precis där bakom.


Och visst kan man tydligt se IFK-tröjans vita skimmer 4/8 -12. Precis där bakom.

Sen finns det en självklar skurk till i samlingen av favorit-objekt att skylla på. Bollen!


Stilstudie av Triangeln-spelare 10/8 -12. Precis där bakom. (Och Jenny Wevel som gör hoppsa-steg?!?)

I allra värsta fall får jag skylla på kameran. Även om det tar emot eftersom jag själv valt den och köpt den för dyra pengar.


Cool stilstudie 19/5 -12 på Folkungavallen. Men Julina är i skärpa i alla fall. Precis där bakom.

Men, när ingenting annat går att skylla på är det bara den egna klantigheten kvar att peka på.


Sofia Grahn på Ramdalens konstgräs 30/9 -12. Delvis i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar