fredag 9 november 2012

Ful-november

Inte kan man påstå att november är en särskilt vacker månad. I min värld är det t.o.m. den fulaste av årets månader. Kanske är det därför jag i två veckor hållit mig instängd på mitt jobb och endast kommit hem för att äta och sova. Nåväl, min första lediga dag stundar och det sprider lite ljus i höstmörkret!

Jag har startat ett mindre projekt i form av en genomgång av alla bilder som tagits under utomhussäsongen 2012 (inklusive träningsmatcherna i våras.) Tidsbristen har tyvärr gjort att detta inte kommit ända in i mål, men för att "köpa mig lite tid" kommer här de första utvalda bilderna. Några av de kommande alster som visas på bloggen har visats tidigare, andra inte.

Lagfotografering som gick över styr den 30/3 -12 på Nya Parken i Norrköping.

Efter en målvaktshandske i ansiktet kan man behöva lite stöttning... 30/9 -12.

Rörigt värre, men mest rörigt för målvakten som inte fick tag på bollen utan en...sko. 15/4 -12.

Och så avslutar vi dagens bildvisning med ett mode som för en gammal man kan te sig lite udda. Men vad vet jag, de unga männen är säkert helt rätt ute vad gäller placeringen av byx-linningen. ;-)

Notera särskilt den inkommande bollen i vänster-kanten. 21/4 -12.

Jodå, så att...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar