söndag 15 juli 2012

Bloggarens Sommar 2012

Vissa av er läsare kanske oroas av att denna bloggs innehavare inte har några dammatcher att bevaka så här i mitten av juli. Misströsta inte, han har att stå i även då det inte spelas match! Bara för att ni ska förstå vad det kan handla om kommer här 5 illustrationer på vad bloggaren sysselsätter sig med under högsommarens lågsäsong!







(För vissa av er känns säkert bilderna igen. De användes ursprungligen sommaren 2010 då Bloggaren var Lagledarn för Stigtomta IF:s damlag och hemsidan behövde livas upp lite under sommarstilleståndet. Fotograf: Emma Jansson.)

7 kommentarer:

  1. Jag hoppas att jag inte skrämmer iväg några läsare genom ett par mindre seriösa inlägg som kanske inte har damfotbollsspelarna i centrum. Detta och något kommande inlägg har snarare bloggaren i centrum, men vad ska man göra när fotbollsplanerna är helt tomma på folk...?

    SvaraRadera
  2. Tycker att bloggaren behöver lite semester också. Tack för en bra och underhållande blogg. Alltid lika kul att läsa.

    SvaraRadera
  3. Alltid lika kul och informativt att läsa din blogg Lasse....
    Ha en härlig sommar så hörs vi när bollen sätts i rull igen!

    SvaraRadera
  4. Semester???? Ska du inte till Gothia Cup ? :-)

    SvaraRadera
  5. Jo, tack ska ni ha. Det är "semester" att blogga, så det ser jag inte som något annat än rent nöje. Men då måste det spelas matcher annars blir det såna här inlägg... :-)

    Och nej, jag ska inte till Gothia. Flänga Göteborg runt i "jakten på matchen" känns inte lockande. Men jag hoppas den lokala respresentationen lyckas väl på västfronten!

    SvaraRadera
  6. Ta det lungt så ses vi nästa Futsal SM

    SvaraRadera
  7. Ja Morgan, på något sätt så måste jag säga att det var enklare när alla inblandade lagen höll sig på ett och samma ställe som under Futsal-SM.

    Nu ska jag inte vara för pessimistisk men det ska mycket till att Nyköping får med något lag till nästkommande mästerskapsslutspel i futsal. Men vem vet, blir det så kanske jag är på plats :-)

    Jag gissar att det ska fotas mycket för din del på Gothia Cup och jag önskar även dig lycka till. Ta många bra bilder på Södermanlands-lagen!

    SvaraRadera