tisdag 17 juli 2012

Hur svårt kan det vara?

Egentligen. Det kan ju inte vara så himla krångligt att sno ihop en och annan filmsekvens. Eller? Se nedanstående inslag som bevis på att det nog inte är helt plättlätt och inte bör göras av vem som helst. I någon sjuk form skulle det även kunna funka som en reklamfilm för Fotbollslasse - Nyköpings Damfotboll.


Och för att ni ska ha referenspunkter för filmsnutten så rekommenderas att ni surfar till lokalsporten.se och kollar runt bland inslag och menyer. En utmärkt plats för mycket av idrottandet i Nyköping. De kan sin grej, jag fortsätter göra min... :-)


3 kommentarer:

  1. hahaha....var får du allt ifrån.
    Skiiitbra ju!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Björn! Jo, jag hade riktigt skoj när filmen gjordes. Noll koll på det här med att filma, men med några idéer skred jag till verket.

      Självklart är allt snott från media-kollegorna på lokalsporten.se. Kanske elakt, hoppas de tål skämtet. Men nog har jag garvat åt ett par av deras filmade blogg-inlägg. Jag undrar t.ex. fortfarande om Kalle verkligen pratar om "stenhård hårdrock mitt under låtarna" i inslaget som heter "Hamnmys med Kalle"...

      Radera
  2. Grymt Lasse! Du kan gästspela hos oss. /Martin B, www.lokalsporten.se

    SvaraRadera