söndag 23 december 2012

Julhälsning

Julen står bokstavligen för dörren och det tycks som att det blir en vit och vintrig jul även i år. Vi samlas med nära och kära i hemmets lugna vrå och njuter av lite ledighet från våra vardagliga sysslor. Jag vill med en enkel hälsning tillönska alla bloggbesökare en riktigt

GOD JUL!

En vy fotograferad i utkanten av Stigtomta för ett par veckor sedan får bli min illustration denna gång.



Utan någon inomhuscup i mellandagarna får jag nu anstränga mig lite extra för att komma på någon lämplig avslutande text för årets bravader på fotbollsplanerna. Jag klurar vidare runt detta mellan julskinkan och chokladbitarna och ber att få återkomma innan året är till ända.

1 kommentar:

  1. IK Tun Dam önskar dig Lasse och alla dina bloggläsare en riktigt GOD JUL!

    SvaraRadera