onsdag 28 september 2011

En del lär sig aldrig

Med en envishet gränsande till ren idioti har jag nu begivit mig ner till Ramdalen för ännu en match i elljus och skumrask. Denna gång får jag dock försvara mig med att jag åtminstone under resan till och från Oxelösund i första hand är fotbolls-förälder med uppdraget att transportera egna och andras ungar till match...

Oxelösunds U-lag tar emot Stigtomta IF för match i damernas division 5 Södra. För bortalaget är det sista seriematchen för säsongen medan hemmalaget har kvar att möta Trosa IF/Vagnhärads SK nu på söndag. Division 5-serien har ju i år inte inneburit särskilt många matcher för de blott 7 inblandade lagen.

Japp, kommer en efterföljande matchrapport att vara objektiv eller lyser föräldraskapet igenom för mycket? Den som läser får se! :-)

1 kommentar:

  1. OIK vinner matchen med 2-1. Bilder? Kanske. Text? Rätt säkert!

    SvaraRadera