lördag 28 januari 2012

Punkt för en lååång dag i Rosvalla

Jag sätter nu punkt för en lång och händelserik dag inne i Rosvallas ishall. Gästabudsbollen 2012 är avklarad och IFK Täby FK:s damer kan stoltsera med titeln Mästarinnor efter dagens alla matcher. Grattis! (Nyköpings BIS herrar vann herrklassen efter finalseger över Runtuna.)


IFK Täby FK besegrade IK Tun i damernas final.


Jag kommer att summera dagen när jag smält intrycken och sovit på saken. Ni som följt kommentarerna här på bloggen har fått er beskärda del av resultat, kopiösa mängder stavfel (ber om ursäkt för detta men skyller på frusna fingrar/litet mobiltelefontangentbord/långt till läsglasögonen) men också en del av det som jag annars skulle skrivit i en löpande text från dagens turnering.


Ni har också avslöjat en del brister i mitt tippande inför Gästabudsbollen. Semifinalisterna klarade jag av men sen sprack det mesta i tipsväg... Sorry för det, men det var säkert kul att läsa innan (och ännu roligare efteråt när facit finns tillgängligt!)


På återhörande med en rejälare sammanfattning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar