söndag 30 september 2012

Bevakning damfyran OIK mot Team Rosa

Jag hade först tänkt "söndagsmatch" men sedan drabbats av latmasken. Sedan insåg jag att detta blir sista chansen för säsongen att se damfotboll på någorlunda känd mark. Med familjens symaskinsmotorförsedda Skoda Fabia surrade jag ner till grannkommunen för att titta på match.

Team Rosa och Oxelösunds IK drabbade bokstavligen samman i vårmötet. Återstår att se om känslorna tar taktpinnen idag eller om fotbollsspelandet får spela förstafiolen.

Energinivåerna hos bloggaren är något låga men ett och annat knyst ska jag försöka ge ifrån mig under matchen!

Häng med, annars gör någon annan det... ;-)

2 kommentarer:

  1. Ledning för OIK i paus men jag upplever inte att de är spelförande mer än sista 10 minuterna. Målskytt? Micis, förstås!

    SvaraRadera
  2. Ja, jo, inga fler mål trots bud på detta från båda håll. Och en hel del irritation. Nu bär det av hemåt i den lilla lådbilen.

    SvaraRadera